Beschte zouverléissege Fournisseur China Nei Mikro-Computer Fernbedienung Squash Ball Maschinn Squash Shooting Machine Training Machine (T336) Präis an Training | SIBOASI

Zouverléissege Fournisseur China Nei Mikro-Computer Fernbedienung Squash Ball Maschinn Squash Shooting Machine Training Machine (T336)

Modell T336 Gréisst 40*37*61CM
Faarf Schwaarz Gewiicht 19,05 kg
Kraaft 110V / 240V MOQ 1 Stéck

Een Set, weltweit Liwwerung!

Produktdetailer

Produkt Tags

Mir wäerten eis engagéieren, eise geschätzte Keefer zesumme mat de begeeschtertsten, nodenkleche Produkter a Servicer fir de verlässleche Fournisseur China New Micro-Computer Remote Squash Ball Machine Squash Shooting Machine Training Machine (T336) ze bidden, a mir beméien eis, kontinuéierlech Resultater no Qualitéit, Zouverlässegkeet, Integritéit a komplettem Verständnis vun der aktueller Maartdynamik z'erreechen.
Mir wäerten eis engagéieren, eise geschätzte Keefer zesumme mat de begeeschtertst nodenkleche Produkter a Servicer ze bidden.China Squash Ball Trainingsmaschinn a Squash Ball Shooting Equipment PräisMir liwweren nëmme Qualitéitswueren a mir gleewen, datt dat déi eenzeg Méiglechkeet ass, fir datt d'Geschäft weidergeet. Mir kënnen och personaliséiert Servicer ubidden, wéi zum Beispill Logoen, personaliséiert Gréissten oder personaliséiert Produkter a Léisungen, déi no de Bedierfnesser vum Client kënne gemaach ginn.

• Virdrun:
  • Weider: